Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Radić: Vojni rok predlaže politički vrh, a služiće ga „sirotinja“

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 27 februar 2021 23:35
penzioner Cviko,
Radić me ne zanima ... . I bez njega vidim da je predlog za služenje vojnog roka sprdačina jednog bolesnog društva koje odbranu zemlje uređuje po svojim shvatanjima u koje uključujem pristajanje organizatora služenja vojnog roka na gubitak Kosova i Metohije. To "uređivanje" je ustvari upropaštavanje ideje o vojsci. Ozbiljan predlagač prvo iznosi "odbrambenu doktrinu" pa onda ostalo. Kad je krenula ova vest, bilo je jasno kazano, "iako se pitanje razmatra, (gotovo na istom nivou i načinu kao i vitaminske tablete za penzionere) kasarne se opremaju". Ostaje pitanje, zašto se uređuju kasarne ako "služenje vojnog roka nije regulisano"? Pa ne kopčamo se na leđa.
Preporuke:
6
11
2 subota, 27 februar 2021 23:46
Ratko
Ako su sve privatizovali, pa i državu, ne znam zašto nisu i kasarne? Ko ima kapital neka plati vojnika, koji će mu čuvati ono što misli da je njegovo. Kako ih nije strah i da pomisle da daju oružje u ruke nezadovoljnih?
Preporuke:
2
9
3 nedelja, 28 februar 2021 03:52
@Ratko
Kako ih nije strah i da pomisle da daju oružje u ruke nezadovoljnih?


Ja više ne znam kako ljudi nisu dosada provalili njihovu matricu ponašanja. Naravno da će u SNS varijanti da se vojska SLUŽI (ponavljam, SLUŽI) bez oružja. Njima trebaju sluge za slikanje, mitinge, i druge raznorazne potrebe i svrhe.
Naći će oni izgovor za služenje "vojnog roka" i bez oružja. Cilj je da se armija nezaposlenih, mladih, ljutih demonstranta zaokupira nepostojećim problemom - "vojnim rokom".
Jedini pravi vojni rok je opšta građanska neposlušnost do odlaska ove izdajničke, lopovske ološi sa vlasti.
Preporuke:
10
8
4 nedelja, 28 februar 2021 06:32
@Ratko
Baš tako. Ko ima kapital neka plati privatnu vojsku kad Šiptari, Hrvati, Bugari i ostali naši susedi krenu na Srbiju, zemlju koju svi oni bezgranično vole kao što su i pokazali kroz istoriju.
Preporuke:
4
5
5 nedelja, 28 februar 2021 07:04
za
penzosa koji je bio zadovoljan titinom doktrinom iz koje su izasli tudjman, spegelj,tus,bobetko, jansa, ademi,durakovic,......................................... ..........................................................
DOKTRINA JE ODBRANA ZEMLJE, PITANJE JE RESURSI. kad je ovaj potroseni radic protiv ja sam za.
Preporuke:
7
6
6 nedelja, 28 februar 2021 07:57
Milorad
Pogrešno je pitanje služenja vojnog roka posmatrati kao ekonomsko pitanje, to je najobičnija providna (zlonamerna) demagogija. Vojska služi za odbranu zemlje, to je jasno hiljadama godina, ko ne plaća svoju, plaćaće tuđu !
Preporuke:
15
2
7 nedelja, 28 februar 2021 08:55
Žika
Znači li to da će Vulin opet na petnaestodnevnu obuku ?
Preporuke:
4
6
8 nedelja, 28 februar 2021 09:22
Ganimed
Država bez vojske je glavica kupusa.
Služenje vojnog roka Srbiji je potrebno. Ne može se i ne sme se ta ideja odbaciti čak i ako je nju pokrenuo neko ko bi želeo da je zloupotrebi. Treba odbaciti tog dripca, a ne ideju!
Uostalom, suludo zvuči pretpostavka da bi dvadesetak hiljada mladića (i devojaka!) bilo podvrgnuto takvom ispiranju mozga da bi za šest meseci većina postala SNS zombiji koji bi onda odlučivali o budućim izbornim rezultatima! Daleko veća opasnost za naše društvo (i ne samo za naše, već za - ljudsko društvo!) je besomučna agresivna propaganda kojom se, pod direktnim uticajem najluđih belosvetskih NVO, ispira mozak našoj deci počev već od vrtića.
Služenje vojnog roka ne treba da ima samo odbrambenu svrhu, ono je oduvek imalo pa i dalje treba da ima i vaspitnu dimenziju. Samo NESPOSOBNI - umno i telesno - ne treba da služe vojsku.
Preporuke:
13
1
9 nedelja, 28 februar 2021 09:44
i
šta je tu čudno

otkad je sveta i veka sirotinja ide u vojsku i policiju da se spase siromaštva dočepaju državene služebe i penzije

a što se tiče "služenja" ako si nezaposlen i čekaš posao i na teretu si porodici bolje da ideš na besplatan stan i haranu dok čekaš posao

ja u sretnom socijalizmu prekinuo studiranje i otišao u vojsku da bih smanjio porodici troškove da setstra završi fakultet, jer se majka razbolela
Preporuke:
7
0
10 nedelja, 28 februar 2021 09:51
Služio vojsku 12 mesec
Radić, poznati autošovinista, čovek je bez ikakvih kvalifikacije da radi to što radi. Zabrinjavaju me i ostalu komentari. Zar u inat Vučiću, čije mnoge poteze ni sam ne odobrava, treba ometati jačanje Vojske. Okruženi smo neprijateljima sa svih strana, a mi teramo inat i "filozofiramo". Bugari, naši vekovni neprijatelji se ponovo bude. Sarajevo jedva čeka da nestanem, a o Šiptarima i Hrvatima, da i ne govorimo. Pitanje je vremena kada će umesto njegovog "prijatelja" Orbana doći neki drugi. U oba svetska rada svi oni su nas napali, a 1999 smo bombardovani sa njihovih teritorija. Svi oni imaju i teritorijalne pretenzije. Niko ne spominje ove što su uništavali Vojsku, doveli neprijatelje kao nadzornike i špijune u sam General štab, već krive one koji hoće da obnove naše snage. Neki nisu dostojni svojih predaka i neka vas je sramota, slučajni Srbi. Pogledajte šta piše u Ustavu.
Preporuke:
12
2
11 nedelja, 28 februar 2021 09:54
takav nam treba
Cvika za ministra odbrane u činu generalisimusa. Da budemo najjača vojna sila sveta i okoline.
Preporuke:
6
4
12 nedelja, 28 februar 2021 10:53
Ratko
@Milorad
Slažem se da vojska služi za odbranu zemlje. Neka je onda brani. Zašto imamo plantažu marihuane, eksploataciju prirodnih bogatstava predatih u bescenje stranim kompanijama, zaprašivanje naroda hemikalijama iz vazduha, krađu šuma oko Kuršumlije, tolika ubistva..., a da niko ne odgovara i da vojska ne reaguje? Zbog čega je vojska indolentna? U čijim je,stvarno, rukama? Složićete se da nije u rukama siromašnih. A zašto bi joj onda siromašni pripadali? Valjda da ne bi za tu godinu zaradili i to malo crkavice za život, a da se lopovi i kriminalci osećaju komforno. Zar je normalno da većina ljudi bude večno slepa? Stevan Jakovljević je pisao o situaciji po završetku I svetskog rata u kojoj su se, kao da je neko komandovao nalevokrug, borci iz prvih redova našli na začelju a mešetari u skupštinskim klupama. Tako je bilo i posle drugog, pa i posle ovog 90-tih. E ne može više.
Preporuke:
4
6
13 nedelja, 28 februar 2021 10:54
siniša
Ja sam 1984. godine služio vojni rok. Pošto sam imao favršen fakultet trajao je u dan dvanaest meseci. Odmah u početku smo imali gađanje. Gađali smo iz puške M48. Ja sam naravno imao sve desetke.

Posle toga sam zadužio pušku M76 koju do kraja vojnog roka nikad nisam razmastio ni upotrebio. Radio sam deset meseci u kancelariji besplatno posao za koji sam završio fakulltet. Znači deset meseci nerplaćenog robosvkog rada.

Međutim, ni tada ni sada nisam smatrao da nisam trebao da služim vojsku. Smatrao sam da ja treba da radim što i drugi rade. Svi su išli u vojsku pa što ne bih i ja.

A mogu da kažem da sam u vojsci naučio mnogo korisnih stvari. Napominjem da sam ceo vojni rok bio pod kaznom. Namestio mi je tadašnji načelnik KOS-a Oro, inače čuvar sa Golog Otoka kad je moj otac tamo bio robijaš, namestio mi je tuču i pretilo mi je vojni sud.

Ali nisam otišao, jer mu je moj otac pripretio nekim papirima koje je imao Vlado Dapčević.

Dakle ta armija to je bila velika manipulacija.
Preporuke:
5
5
14 nedelja, 28 februar 2021 11:11
Bojan
Ja na to gledam ovako.
Suštinski problem je u nepostojanju tačnog potpisa autora ovih reči.
Da je lepo napisano: ALEKSANDAR RADIĆ, NATO lobista... sve bi bilo logično i jasno.
Preporuke:
9
4
15 nedelja, 28 februar 2021 12:35
cika brka
Ovaj tip je poslednji koji treba da prica o ovoj temi jer je prilicno ukaljan i vidjen kao simpatizer pakta koji je ratovao sa srpskom vojskom.
Druga stvar,afere i ostale stvari nemaju veze sa sluzenjem vojnog roka koji je duboko ukorenjen u srpsku tradiciju da ne pominjemo da u 19 i 20 veku tzv"sirotinja"nikad ne bi mogla da stekne cak i visoko obrazovanje da nije bilo te vojske.Prica o profesionalnoj vojsci koju Radic prica je razvodnjavanje i zastupanje stranih stavova .
Vojska treba se ponovo uvede da bi se zastitio narod i Drzava i ojacao potencijal mladih ljudi a to povlaci i jacanje privrede koja je vezana za vojsku.
Preporuke:
8
0
16 nedelja, 28 februar 2021 13:14
Raka iz Barande
Kako se patri(J)ote, veliki junaci i znalci iza tastature, raspisali...Neki čak i pod nekoliko nikova, sve u nadi da će se nekakvim čudom sama od sebe stvoriti silna armija koju će odmah Rusi da naoružaju i opreme najsavremenijim naoružanjem, i nukleranim oružjem pod obavezno, i onda će ta silna armija krenuti u sveti rat protiv mrskih neprijatelja!
Naravno, ukoliko se to ne desi opet će biti krivi autošovinisti, nekakvi drugosrbijanci, domaći izdajnici i strani plaćenici, a oni genijalni geopolitički, vojni i ekonomski stručnjaci koji apsolutno sve znaju, nastaviće svoje kukumavčenje na internetu!!! Uzalud će biti svi argumenti i drugačija mišljenja, krivac je već označen!
Naravno da vi imate pravo na svoje mišljenje, i naravno da imate pravo da to svoje mišljenje saopštite ali iako je to vaše mišljenje ne znači da ste u pravu ma koliko se vi trudili!
Preporuke:
2
10
17 nedelja, 28 februar 2021 13:25
Srboljub
Od Radića sam očekivao da detaljnije objasni kavo služenje vojnog roka treba da bude. Dobili smo vojni rok je besmislen jer je to predložio Vučić. Pridružio se Oleiniku. Grupa koja je protiv obaveznog vojnog roka je mala ali glasna. Ja sam za nekoliko meseci obuke i aktivne službe. I nekoliko godina ozbiljne rezerve sa jednom-dve nedeljne vebe i nekoliko vikend.
Nekako voditi računa o fizičkoj kondiciji na obaveznoj osnovi. Tako bi se diglo i zdravlje populacije.
Preporuke:
6
1
18 nedelja, 28 februar 2021 13:33
"Panter"
Ovaj Radić je suviše providan NATO lobista.
Preporuke:
9
1
19 nedelja, 28 februar 2021 13:47
damjanko
Da bi sluzili vojsku morate imati Drzavu kojoj sluzite. Kako Srbija nije drzava besmisleno je agitovati za sluzenje banana teritoriji koja je izrucila stranim sudovima sve koji su pucali na nato vojnike ili njihove sluge. Naravno da bi jedini vojnici bili sirotinja ali iskljucivo bez mozga a takvih je doduse puna Srbija.
Preporuke:
3
4
20 nedelja, 28 februar 2021 13:52
penzioner Cviko,
U američkoj vojsci preovladavaju ljudi iz tkz. srednjeg sloja a komanduju im starešine iz sloja bogatih ljudi kojima je to zabava. Mi smo za proteklih 40 godina u celosti uništili srednji sloj i po ovom osnovu nemamo šanse da napravimo vojsku. Nemamo ni kadrove za osmatrače položaja, tkz. "oko sokolovo". Ovakvi vojnici su u prvom svetskom ratu spasili mnogo svojih drugova od pogibje. Nije im trebao ni pešadijski ni bilo koji drugi radar ili kamere. Odakle su se oni regrutovali. To su bili ljudi sa sela. Oni su od pelena do puške živeli u prirodi sa prirodom, te su jasno uočavali razlike u slikama na terenu ... . Šta imamo danas tj. nemamo. Nemamo selo, nema seljaka pa samim tim ni izviđače-osmatrače klase "oko sokolovo". Šta imamo danas? Danas u okruženju od neona, asfalta i betona imamo rijaliti slepce kojima je najvažnije popiti alkohol, drogirati se, tući i uopšte praviti incidente... . I takvi da nam budu vojnici?Što bi Sremci kazali, ta mani... . Vojska u pravom smislu danas, nema šanse.
Preporuke:
4
4
21 nedelja, 28 februar 2021 14:58
Srboljub
Naravno da vi imate pravo na svoje mišljenje, i naravno da imate pravo da to svoje mišljenje saopštite ali iako je to vaše mišljenje ne znači da ste u pravu ma koliko se vi trudili!

Tačno Rako koliko god se Ti trudio. Hvala na poštenju.
Preporuke:
0
1
22 nedelja, 28 februar 2021 15:10
pts
Tako je Cviko, generalisimuse. Na vojnom znanju pozavideli bi ti Napolen i Kutuzov. I Aleksandar veliki.
Preporuke:
3
1
23 nedelja, 28 februar 2021 15:41
Raka iz Barande
Komunjarsko-radikalsko-udbaška bagra u punoj ofanzivi udara minuse da samo puca! Možete vi lupati minuse koliko god hoćete i možete ali realnost ne možete promeniti! Od tog posla nema ništa!
I nisu za to krivi NATO lobisti, drugosrbijanci, autošovinisti, strani plaćenici i domaći izdajnici, nego vi patri(J)ote jer zdrav razum kaže da vas Vučić na to peca kao i na spomenik!!!
Vi jednostavno niste svesni i ne razumete njegovu manipulaciju nekakvim nacionalnim osećanjima kao što građanisti nisu svesni i ne razumeju manipulaciju u deklarativnom zalaganju za EU vrednosti!
Isti ste, bez ikakvih razlika i zbog toga će vas narod uskoro "obrisati" bez mogućnosti da neko "pretekne" kao 5.oktobra!
Preporuke:
1
7
24 nedelja, 28 februar 2021 18:09
Bagra
Komunjarsko-radikalsko-udbaška bagra


Bagra nego šta. Ne možeš da živiš od njih i njihovog ludila. Sve pretvaraju u prah i pepeo, a Srbija i srpski narod umiru od njih u najtežim mukama.
Preporuke:
3
2
25 ponedeljak, 01 mart 2021 17:00
Zvonimir Bgd
Raka iz Barande

Ne znam ko je "bagra", ali ti bi, kao petooktobarac prvoborac trebalo da budeš manje nervozan kada pljuckaš po tuđim komentarima. Kakva je to "manipulacija" ukoliko se uvede (vrati) opšta vojna obaveza u Srbiji?! Aktuelna vlast bude i prođe, a redovni vojni rok ostaje. Petooktobarci su ga i ukinuli. Pride i vojsku očerupali i sveli je na vatrogasno društvo. Komandante odbrane Srbije od divljačke NATO agresije isporučili kao prasiće. Uzgred, pustili na slobodu stotine šiptarskih terorista iz srpskih zatvora. Genseka NATO Solanu koji nas je bombardovao svečano dočekali u Beogradu. Slabo je ko "preteko" posle petooktobarske katastrofe. Mnogi su preokrenuli ćurak, pa od srpskih rodoljuba postali EUropejci i euRopski plaćenici. I danas vladaju. A ti i tebi slični pričaju priče o manipulacijama i nekakvom "pecanju"? Upecao se ovaj dobri narod na vaše mantre o EUropi i demokratiji.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner